Ideas in US, Ideas in Place
2010년 창립된 이노버는 innovation(혁신)+over(넘다) 라는 뜻으로 매년 새롭고도 즐거운 글로벌 아이디어 정립을 통해 시장과 소비자를 움직이는 플레이스 캠페인 솔루션을 만들어갑니다. 이노버가 제공하는 플레이스 캠페인 솔루션은 고객의 체험을 통한 성공적인 결과에 따른 새로운 변화를 실현합니다. 이노버에는 아이디어가 있고 우리가 있는 공간에서 매번 새로운 크리에이티브 플레이스 캠페인 솔루션에 도전합니다
Innover Korea was founded in 2010 with its meaning of Innovation+ and Over innovative ideas. Each year, Innover Korea with its global and unique ideas, has established a 'Place Campaign Solution' that moves the market, companies and consumers. The 'Place Campaign Solutions' provided by Innover Korea pursue successful outcomes via customers' experience and satisfaction. The creative ideas are within us, in Innover Korea, and we will continue to challenge 'Place Campaign Solution' in our creative ways in all spaces.
Ideas in Technology, Key Success Factors
이노버는 새로운 디지털 기술을 적용한 커뮤니케이션을 통해 새로운 미디어를 만들어갑니다. 이노버는 소비자들의 직접보고 들으며 체험할수 있는 옴니 테크놀로지 솔루션을 추구합니다. 새로운 공감을 찾아냄으로써 신선한 패러다임을 창조할수 있는 Key Success Factors를 도출합니다.
Innover Korea, by adopting new digital technologies, creates new forms media that makes communications with the customers at ease. Innover Korea pursuit 'Omni-Tech Solutions' where customers can feel, listen, see and touch. All the Key-success Factors are derived from our enthusiasm for finding new paradigm of creativeness.